Časté otázky a odpovědi

Jak nakupovat?

  • Máte-li zájem o konkrétní zboží, je nejrychlejším způsobem k jeho nalezení použít vyhledávání prostřednictvím pole Vyhledat.
  • Kompletní nabídka zboží je uvedena ve vodorovném menu a je rozčleněna do podkategorií.
  • Detailní informace o produktu zobrazíte kliknutím na jeho obrázek (miniaturu produktu).
  • V průběhu objednávání máte nahoře stránky přehled o tom, jaká je aktuální hodnota Vašeho nákupu.

 

Proč mi nelze odeslat nákupní košík?

  • Minimální výše objednávky je stanovena na 50 Kč.
  • Zboží na dobírku (platba při převzetí) zasíláme od 300 Kč (cena produktu)
  • Zboží pod 300 Kč lze zaplatit pouze bankovním převodem.(toto opatření je z důvodu velkého počtu nevyzvednutých zásilek s nízkou částkou)
  • Pokud nepřesáhnete tuto částku, systém Vás nenechá objednávku odeslat.
  • Prosím navyšte částku nad tuto hranici.
  • Nezvolili jste dopravu nebo platbu, nejprve zvolte dopravu například: PPL následně platbu: dobírka.
  • Děkujeme za spolupráci. 

 

Cena dopravy po České republice

  • Při platbě předem na účet: dopravné 89 Kč
  • Při platbě na dobírku (platba při převzetí): dopravné 89 Kč + 30 Kč doběrečné – Celkem 119 Kč

 

Přihlásit se můžete jako

  • Nový zákazník.
  • V druhém kroku nákupního košíku vyplníte osobní údaje potřebné k doručení objednávky.
  • Registrovaný zákazník, pokud jste již u nás nakupovali a zaregistrovali jste se pod svým heslem.
  • Vyplňte jméno (e-mail) a heslo a pokračujte v objednávce.
  • V případě, že jste heslo zapomněli, pošleme vám ho na e-mail, pod kterým jste se registrovali.
  • Přihlašovací jméno nám umožňuje identifikovat Vás při další objednávce.
  • V druhém kroku nákupního košíku, můžete zvolit, že jste již registrovaný zákazník
  • E-mail a telefon slouží pro veškerou komunikaci ohledně vaší objednávky, proto je nezbytné je správně vyplnit.

 

Dokončení objednávky

  • Před odesláním objednávky je vám k dispozici její kompletní shrnutí.
  • Zde vidíte všechno objednané zboží, počet kusů, celkovou cenu, cenu za dopravu, adresu pro doručení a fakturační adresu.
  • Pokud jsou všechny údaje v pořádku, dokončete objednávku stisknutím tlačítka Odeslat objednávku.

 

V případě, že si nevíte rady neváhejte se na nás obrátit. Rádi Vám s nákupem pomůžeme.

 

Zaplatil jsem zboží převodem na účet, za jak dlouho mi bude zboží doručeno?

  • Zboží Vám bude připraveno a odesláno ihned po připsání peněz na náš účet.
  • Nejpozději však do tří pracovních dnů po obdržení platby.
  • Pokud zboží není skladem, podáme Vám zprávu o náhradním plnění či Vám po dohodě vrátíme peníze zpět.

 

Zvolil jsem platbu na dobírku, kdy mi bude zboží doručeno?

  • Veškeré zboží máme ve vlastním skladu.
  • Pokud je zboží skladem, bude odesláno ihned nejpozději však následující den po vytvoření objednávky.
  • V krajních situacích může nastat chyba při skladových zásobách, ale nebojte se budete včas informováni o náhradním plněním, případně slevou, nebo dárkem za čekací dobu na vybraný produkt.

 

Jak mohu zboží reklamovat?

Adresa pro zasílání reklamací: 

Balentes Group Czech s.r.o.

Husova 636/33

České Budějovice

370 05

IČO: 06502008

DIČ: CZ06502008

Naše společnost zajišťuje svoz balíku od zákazníka na vlastní náklady, proto váš požadavek na svoz balíku nám zavolejte (na tel. 722 222 661) nebo e-mailem (info@balentes.cz) a my se o vše postaráme.
Pokud odešlete balík na vlastní náklady proplatíme vám za přepravu (poštovné) pouze částku, kterou platíme našemu smluvnímu přepravci. 

  • Zboží nezasílejte na dobírku, nebude převzato.
  • Zboží nezasílejte na fakturační adresu, nebude převzato.
  • Pro uplatnění reklamace je nutné vyplnit reklamační formulář, který stáhnete zde: reklamační protokol a zaslat zpět spolu s reklamovaným zbožím a fakturou o koupi.
  • Peníze za reklamované zboží zasíláme bankovním převodem do 14 dnů od doručení reklamovaného zboží.
  • Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že jsme neobdrželi veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.).

 

Odeslal jsem objednávku, ale nepřišel mi e-mail

  • Může se stát, že Vám e-mail s vaší objednávkou zůstane v nevyžádané poště (spamu), hromadné poště.
  • Pokud tedy nemáte e-mail v doručené poště, podívejte se prosím do nevyžádané pošty a přesuňte si tento e-mail do doručené pošty. 

 

Děkujeme.